Ólomerdő – hét év múlva

február 3, 2012

Készen van a kisregény

Filed under: helyzetjelentés — hannacsilla @ 06:59

Gyors hajnali jelentés: a négy órás felkeléseknek hála, sikerült végre befejeznem a tavalyi írótáborban elkezdett kisregényt, amely előkészíti a terepet az Ólomerdő után hét évvel lezajló eseményeknek. A munkacím Halott sárkány, a terjedelem 128K, és reményeim szerint sikerült Lóna személyiségét és motivációit tisztáznom benne, valamint Emese is gazdagabb lett pár igen kemény tapasztalattal. Rabonbán ebben a részben csak épp hogy megmutatja magát, el ne felejtsük, de a soron következő projektben (ami most már tényleg a nagy regény lesz), jelentős szerepet szánok neki.

Ha kicsit összeszedem magam, írok rendes bejegyzést is arról, miféle sárkányokkal kellett személy szerint nekem megküzdenem, mire sikerült befejeznem a kisregényt, de mivel ma is négykor keltem, erre még várni kell…

8 hozzászólás »

  1. Szuper! Én fél négykor keltem (nem irodalmi) “prózát” írni, de érdemes volt benézni ide két bekezdés között. Erősen vártam, hogy (némi képzavarral) a halott sárkány megszülessen végre :). Remélem, hamarosan olvasható is lesz.

    hozzászólás Szerző: Viktor — február 6, 2012 @ 06:43 | Válasz

    • A nagyregény folytatás ígérete pedig különösen szívet melengető ezen a fagyos reggelen :).

      hozzászólás Szerző: Viktor — február 6, 2012 @ 06:46 | Válasz

    • Én is remélem, hogy kerül hozzá kiadó… 🙂

      hozzászólás Szerző: hannacsilla — február 6, 2012 @ 20:32 | Válasz

  2. Sok sikert a megjelentetéshez! 🙂
    Ööö… ha az előző a DV-nél jelent meg, nincs esély, hogy ezt is kiadja? 😮 Egy másik kiadónak meg mintha szerkesztője lennél… nem tudom, ez mennyire etikus persze, de éppen ezért is kérdezek rá!
    Akárhogy is, tök jó és sok sikert! 😀

    hozzászólás Szerző: Nihil — február 7, 2012 @ 10:02 | Válasz

    • Semmi nem biztos, csak ami már kijött a nyomdából. 😀 De egyébként van esély, bár a saját kiadót nem szeretném ebbe belevonni.

      hozzászólás Szerző: hannacsilla — február 7, 2012 @ 10:07 | Válasz

  3. Szia! Én is nagyon várom már a folytatást! Akár előzmény, akár nem. Most olvastam a bejegyzéseidet, részletet. Mikor lehet számítani a kézzelfogható eredményre? Tudom nem szeret senki jósolni, meg a munkálatok, de idén még lehetne? Elvileg belefér? Egy kis reményt kérek….. 🙂
    Üdv, Tünde

    hozzászólás Szerző: Tünde — április 4, 2012 @ 10:57 | Válasz

    • Szia Tünde! Jelenleg még nem dőlt el, hogy hol és milyen formában fog megjelenni, mert közben elkezdtem az Ólomerdőt is csiszolgatni, hátha megjelenhet belőle egy új kiadás, de amint lesz valami, felírom ide a blogra. 🙂

      hozzászólás Szerző: hannacsilla — április 4, 2012 @ 11:00 | Válasz

  4. No, oszt mikor fog megjelenni már? 🙂

    hozzászólás Szerző: Nihil — december 8, 2012 @ 10:44 | Válasz


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Hozzászólás

Működteti a WordPress.com.